sobota 2. května 2015

Oblíbené obchody na nákupy jídla ve slevách vol. 1

Jsem ujetá na jídlo, ale ještě více jsem ujetá na jídlo ve slevách. Proto miluju nakupování v Globusu, kde mají často až neuvěřitelně zlevněné zdravé/bio produkty. Uznávám, že většinou tyto produkty mají jen pár dní do data min. trvanlivosti, ale už z názvu vyplývá, že jde (většinou) jen o datum MINIMÁLNÍ trvanlivosti, takže i kdybyste nějakou věc snědli po pár dní po "projití", tak se vám s největší pravděpodobností nic nestane.



Mezi jedny z mých posledních úlovků, z kterých mám opravdu radost patří UGOva čerstvá pomerančová šťáva, která není pasterovaná, tudíž je to to nejlepší z nejlepších :) Normální prodejní cena se pohybuje kolem 70 Kč za litr, já ji sehnala v Globusu za pouhých 20 Kč! Kdybych byla bohatá, tak si tenhle kousek dopřávám pořád, ale takhle mi nezbývá nic jiného než mít štěstí na slevu při nakupování. 

Další kousek, který není o nic méně luxusnější, je plnotučné ovčí mléko z Kozí farmy Pěnčín, normální cena je 34 Kč za 0,33l, já sehnala za 10 Kč. Z této farmy jsem již měla možnost ochutnat jejich ochucené ovčí jogurty a tvarohy (také ve slevě v Globusu), všechny výborné. Jejich normální prodejní cena není sama o sobě nijak vysoká, stojí asi kolem 16 Kč. V jejich nabídce naleznete i spoustu kozích produktů, mně ale "kozina" moc nejede. Každopádně je prokázáno, že naše tělo se lépe vypořádává s ovčím či kozím mlékem, než s klasickým kravským. 
S produkty této farmy jsem se v žádném jiném supermarketu nesetkala (ale předpokládám, že budou prodávat ve Sklizeno). Včera jsem jen náhodou narazila na jejich stánek na farmářských trzích v Praze na Andělu. Takže pokud jste od nich ještě nikdy nic neochutnali, hurá do Globusu nebo na zmíněné trhy! :) 

Příště se s Vámi podělím o další úlovky z mých dalších oblibených nakupovacích míst.

Budu se těšit na Vaše komentáře, kde a jestli vůbec nakupujete taky v takovýchto slevách :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat