neděle 3. května 2015

Oblíbené obchody na nákupy jídla ve slevách vol. 2

Další z mých oblíbených obchodů, kde mají často super slevy na jinak předražené zboží je DM Drogerie, mluvím především o pobočkách, které leží mimo centrum Prahy, ideálně úplně mimo Prahu. Procházející zboží (což pro ně většinou znamená ještě cca měsíc do min. trvanlivosti) zlevňuji většinou o 50% a více.


Mým posledním úlovkem v DMku byla 100% lisovaná hroznová šťáva Alnatura, tedy žádný koncentrát, který toho se vstupním produktem nemá už mnohdy moc společného. Normální prodejní cena je 63 Kč, já sehnala za 32 Kč. Osobně už nějaký ten pátek džusy z koncentrátu nepiju, radši si připlatím těch pár korun za tyto přímo lisované šťávy.

Perličkou mezi všemi obchody, do kterých chodím cíleně za takovými slevami, je prodejna na Francouzské ulici - Levný nákup. Nikde jsem neviděla, že by tato prodejna měla jinou pobočku než tady na Vinohradech, naštěstí bydlím za rohem, takže to mám, co by kamenem dohodil :) Prodejna je plná prošlých sušenek, instantních směsí a chipsů ze zahraničí. Kvůli nim tam ale nechodím, nekupuji totiž dlouho prošlé věci. Často se ale stává, že tam mají kvalitní zahraniční čokolády, které mají do doby min. trvanlivosti ještě třeba půl roku! Naposledy jsem si tam koupila čokoládu Me to You s pralinkovou náplní, 150g za 23 Kč (na fotce). Je potřeba to obhlížet často, jelikož každý den (zejména kolem čtvrté odpoledne) tam jsou zástupy lidí a všechno dobré je hned vybrané. Shluk lidí je především kolem ledničky, ve kterých nic prošlého nenajdete (myslím, že to je snad i ze zákona zakázané). Občas tam najdete takové skvosty jako je třeba strouhaný sýr Pecorino Romano 40g za 20 Kč, na denní bázi jsou tam potom různé ovocné jogurty za pár kaček. Jednou jsem tam koupila i Elinas řecký jogurt 500g za 20 Kč!

Chytli jste někdy nějakou pořádnou slevu na jídlo v DMku? A znáte Levný nákup? Těším se na vaše příspěvky v komentářích!

Příště se podíváme na nákupy do M&S, což je prostě kapitola sama o sobě...

1 komentář:

  1. Ahoj, já mám také velice ráda nákupy ve slevách a jestli ti mohu doporučit, určitě vyzkoušej tenhle web na slevy. Je jich tam veliká spousta a nejsou tam tedy jen slevy, ale i různé kupony, takže se mrkni a třeba si tam také něco najdeš :-) Ale samozřejmě, nemusíš.

    OdpovědětVymazat