pondělí 4. května 2015

Oblíbené obchody na nákupy jídla ve slevách vol. 3


Všechny obchody, o kterých jsem zatím psala, jsou v nízké až střední cenové kategorii, a normální člověk tam tedy přeci jen občas zajde něco nakoupit, protože předem ví, že na to bude mít. Marks&Spencer je ale obchod, kam ne každý zavítá, už jen proto, že je to prostě známka prestiže. Proč jinak by to tam také bylo tak předražené, že? :) I já jsem se poprvé do M&S potravin zdráhala vejít, protože jsem si myslela, že si tam nic nebudu moct dovolit koupit. Jake bylo mé překvapení, když jsem tam vešla a z poloviny produktů v ledničkách se na mě smáli žluté cedulky, které značí, že jsou zlevněné mnohdy až o 90%. A od té doby jsem tam pečená vařená.. Jsem neskonale vděčná, že žiju v Praze a M&S je tu téměř na každém rohu.

Miluji jejich oříšky, sýry, humusy, zeleninu a ovoce, smoothie a džusy. To všechno je prostě lahoda.
A mandlové sušenky...ty jsou božské, i když většinu chutě bude mít na svědomí nejspíš umělé aroma, ale co už, u těchle sušenek, to prominu :))

A nyní k pár úlovkům, které se mi za poslední dny povedly:

  • Cherry rajčata pěstovaná v UK na farmě, za 22 Kč. Nutno podotknout, že přes zimu se tyto rajčata pěstují a dováží odjinud než z UK, a jde to poznat... tyhle jsou skoro jak od dědy ze zahrádky :) 
  • Krájený čerstvý kokos 80g za 16 Kč - nevím, zda se najde někdo, kdo by to křoupal na svačinu, ale na mě je to prostě moc tvrdé... dnes jsem to tedy celé rozmixovala s vodou a udělala si kokosové mléko, moje první :) Zbytek "strouhaného" kokosu, co vznikl, snad taky nějak zpracuju. 
  • Pšeničné tortily 6 ks za 32 Kč - nejlepší balené tortilly, jaké znám. Nejsou přeéčkované jako ty ze supermarketu (např. ty kauflanďácké... je sice pěkné, že stojí jen 30 Kč bez akce, ale deset éček zaráz do sebe cpát opravdu nechci :))
Co máte z M&S rádi vy? 



2 komentáře:

  1. Já miluju jejich hummus, bez debat. Automaticky k němu beru i jejich pita chléb. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je v akci, tak ho přibaluju taky :) Ale popravdě řečeno, nějak museli prodloužit trvanlivost těch humusů, protože jsem ho neměla ani nepamatuju :D

      Vymazat