pondělí 11. května 2015

Mandlové sušenky s mátou

Poslední rok jsem ujetá na sušenky a peču všelijaké druhy. A ještě více jsem ujetá na oříšky. A jelikož jsem minulý týden nakoupila mleté mandle 200g jen za 40 Kč, tak jsem je musela nějak zpracovat. Z poloviny jsem udělala dort a z druhé právě sušenky. Od babičky jsem si natrhala mátu a chtěla ji taky nějak zpracovat, tak jsem si řekla, proč ji nepřidat do plánovaných sušenek, navrch jsem ještě nastrouhala bílou čokoládu na vaření. Mátu i čokoládu lze vynechat, pokud nemáte, pokud máte, tak je určitě zkuste přidat.


Tady je recept:

130g celozrnné hladké mouky (prosáté)
110g másla
110g mletých mandlí
lžička prášku do pečiva (bez fosfátů - samozřejmě :)) 
70g cukru
hrst čerstvé nasekané máty (nemusí být)
nastrouhaná čokoláda na posypání (nemusí být)

Miluji, že sušenky jsou tak jednoduché. Takže stačí, když všechny ingredience smícháme. Z hotového těsta odlamujeme kousky, z kterých tvoříme kuličky, které následně "rozplácneme" na plech. Sušenek bude zhruba 40. Pečeme v předehřáté troubě na 180°C, asi 15 minut.



Žádné komentáře:

Okomentovat